Re: Jak archiwizować dane?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 11:01:16 MET DST

Ja do niedawna używałem DVD (po dwie kopie), ale ponieważ moje archiwum zdjęć
to już ponad 70GB, to przestało to mieć sens.
Aktualnie używam HDD, a dodatkowo wrzucam fotki na darmowy dysk SkyDrive od
Microsoftu. Dziala w miare ok, pozwala przechowywac 25GB w plikach po max
50MB. Ja mam zalozonych kilka kont, zdjecia wrzucam bezposrednio, ale jak ktos
bardzo chce, to moze tak naprawde przygotowac sobie zaszyfrowane paczki po
50MB i je tam wrzucac. Jak usluga padnie, albo stanie sie droga, to
zrezygnuje, ale na razie jako dodatkowy sposob na archiwum jest ok.