Re: Ktoś ma tu doświadczenie w MacOS na pecetach?

Autor: Sailor <bh_at_[ANTYSPAM>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 16:53:16 MET DST

NoRek pisze:
> On 2010-09-11 16:12, Sailor wrote:
> Bez przesady uzywam OSX od kiedy VirtualBox to umozliwia. Potrzebna jest
> instalka OSX najlepiej ISO wspomniany VirtualBox oraz empireEFI tez ISO.
> Wiecej nie powiem bo OT :)

Dla zabawy, czy popatrzenia czym sie rozni OSX od Win mozna wirtualnie,
ale na pewno nie do normalenj pracy,
zakladajac posiadanie _srednio_ wypasionego PC.
Pisze wlasnie z PC z zainstalowanym Snow, a probowalem wczesniej z VM i
to byla na moim sprzecie porazka.
Przyczyna instalacji byla prosta - w pracy sa same Maczki, z robote
trzeba bylo zabierac do domu. Stac mnie bylo na zakupienie Final Cut Pro
z drugiej reki ale juz na Mac Pro ni cholery. Pozostalo kupienie pudla
ze Snow i poswiecenie kilka nocy. Teraz kobieta sobie pogrywa na Win z
jednego dysku, a ja jak ona idzie lulu zaiwaniam na OSX z innych dyskow.
W sumie poniewaz instalacja OSX czy to pod Virtual_cos_tam czy na PC
jest troche na bakier z licencja, polecam jednak system OSX86. :)