Re: Kiesze? do HDD z USB i LAN

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 16:00:39 MET DST

On 2010-09-11 01:09, Mateusz wrote:

> Wolna jest. Mialem - sprzedalem. Nie da sie rownoczesnei uzywac USB i
> LAN. To fajny dysk do powolnych backupow jesli ma byc wpiety w siec, lub
> do udostepniania w sieci plikow, ktore laduje sie z jednego kompa by
> inni mogli czytac.

Dokładnie, USB zaczyna mieszać w blokach, a LAN działa na filesystemie,
to tak jakbys do jednego dysku NTFS podłączył dwa niezaleznie działające
komputery i chciał z tego uruchomic windowsy.

Chcesz coś szybkiego - trzeba zapłacić:

http://www.fen.pl/index.php?go=2&act=3&produkt=49cb4517ece4f&profil=5000&pid=1544&kid=1543&fenecom=616870a88df6b0e1032288d6359bf5ff&crc=295d68eda69804f4a7a4a68eeebe346e

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/