Jaki dysk do notebooka?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 22:20:59 MET DST

Witam,

Chcę sobie odświeżyć system w notebooku (win7), a że brakuje już miejsca to
połączę przyjemne z pożytecznym i zainstalować nowy dysk, na którym komputer
zacznie nowe życie ;)

Oczywiście sata, 2.5", rozmiar 500GB, 7200obr/min.
Pomysły z SSD odrzuciłem, bo potrzebuję miejsca - a dyski hybrydowe nie dość
że małe i drogie, to same decydują jak stosować szybszą pamięć...

Na koniec widzę, że w zasadzie pozostały na placu boju seagate, samsung, wd
i hitachi. Seagate odpada, bo padają jak muchy. Do samsungów mam zaufanie,
w dodatku seria HM500JJ ma niezłe osiągi... Nie wiem jak się mają do nich WD
czy Hitachi.

Coś polecicie, odradzicie?

Pozdrawiam,

--