Re: 9600GSO vs GT240

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 19:05:43 MET DST

Proces OMSON <omson@autograf.pl> zwrócił błąd:

> Kupiłem wersje 384MB wiec porównywalnie dla GT240 będzie 512MB bardziej
> niż 1024MB... Dla większych rozdzielczości sprawdzi się więcej VRAM -
> logiczne (uprzedzając przyszłe spostrzeżenia) ;) Ja pytam konkretnie o
> porównanie 9600GSO 384MB Sonic z GT240 512MB w grach i możliwości O/C?

A ja pytam konkretnie o pamięć :P
Chodzi o to że wersje z pamięcią GDDR5 są wydajniejsze od wersji DDR3, i
to na tyle że te drugie są bez sensu do grania. 9600GSO jest
porównywalna wydajnością do tej wersji GDDR5 GT240, średnio gorsza
(chociaż też zależy w czym, w jakiej grze i rozdzielczości), natomiast
wyraźnie lepsza od wersji DDR3. Jeśli chodzi o OC, to ja mam słabe
doświadczenia, przede wszystkim dlatego że 9600GSO się mocno grzeje pod
podkręcaniu. Gwoli ścisłości mam ją jaką drugą kartę, to i nie bardzo ma
się jak dobrze chłodzić, ale jednak. GT240 grzeje się mniej, i o
kilkanaście procent ją podkręcisz.

Bez uwzględnienia konkretnej gry i rozdzielczości nie da się dokładnie
porównać z prostego powodu - te karty różnią się prawie wszystkim, poza
średnią wydajnością.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8