Re: Domowy NAS i przyległości

Autor: ...::QRT::... <nie.m_at_m.mejla>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 17:10:26 MET DST

Dnia Fri, 10 Sep 2010 15:59:54 +0200, MC napisał(a):

> Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości

> Ile dysków i czy zależy ci na szybkości. Duże czy małe pliki.

Co do dysków to zależy - pewnie 2 było by lepiej ale ze względu na koszty
wole 1. Gdybym miał 2 to pewnie i tak bym zrobił raid 1 :)

Predkości nie muszą być oszałamiające - zasadniczo i tak mam w planie
używanie dysków typu WD greenpower czy seagate pipeline a one wydajnością
nie grzeszą.
Ważne by nie zamulało - aby transfery po lan były na poziomie 20000 kb/s

Pliki to media (filmy, muzyka) oraz backup przyrostowy - dziennie jakieś
2/3 GB przy czym backup całościowy to jakieś 300 GB.