Re: Prywatne pliki na firmowym serwerze.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 15:47:32 MET DST

> "Dla uproszczenia dyskusji przyjmijmy, że to ja jestem pracodawcą."
>

> Popraw mnie, jesli sie myle i to nie pracodawca ustala polityke.

Jeżeli nie pracodawca, to kto ustala wewnętrzną politykę w prywatnej
firmie ?

Administrator Cie nie zwolni, ale może sprawić, że Cie zwolnią.

Nie trzeba być sędzią aby złodzieja doprowadzić pod sąd /bez urazy/.
Zazwyczaj wiadomo co się w duzych ilościach trzyma na serwerach... (nie
zawsze, ale często)

pozdrawiam
Rafał