Re: kabel zasilający USB na zasilanie SATA

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 15:01:46 MET DST

Przepraszam za odp u góry, ale Thunderbird nie radzi sobie z poprzednim
formatem i zjada częśc tekstu.

Pytałeś o zasilanie SATA z USB, więc poprzednio podesłałem Ci link:

http://www.amazon.com/SATA-Power-Data-Cable-Drives/dp/B002PUMWJU/ref=sr_1_12?s=electronics&ie=UTF8&qid=1284092867&sr=1-12

W czym problem ? (kawałek z SATA DATA mozna uciać, jeżeli to tylko ma
być konwerter zasilania ;) )

Dla producenta /nawet garażu chinczyka/ nie ma znaczenia, że TY raz
podłączyłeś i TOBIE działa. dla przykładu w moim kompie gniazda USB na
płycie poprawnie zasilają HDD na USB2.0, a te od frontu już nie.

Po co produkować milion sztuk czegoś co tylko czasami działa, a
potrzebuje tego 0,0001% populacji. :)

pozdrawiam
Rafał