Re: Wlaczanie serwera / notebooka SMS-em ?

Autor: NoRek <akjdh_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 11:22:12 MET DST

On 2010-09-09 08:39, 666 wrote:
> Tak może raz w tygodniu lub rzdziej zdarza mi się jakiś plik "zostawić" w
> domu.
> Gonienie serwera 7/24 jest tu bez sensu (prąd, hałas, promieniowanie, ew.
> włamania itp.), firmowy goni jakby co.
> Ale na ten 'raz w tygodniu' fajnie byłoby wysłać do domu SMS-a włączającego
> do sieci notka, desktopa czy serwerek z plikami.
> Ja to ugryźć???
> THX

Nadajnik do monitorowania sygnalow z centralki
alarmowej, wyjdzie to napewno taniej niz jak kolega
wczwsniej pisal centrala satela i modul IP. Wazne aby
taki modul mial mozliwosc pracy dwukierunkowej.
Wiekszosc z nich tylko wysyla sms'y jako powiadomienie
danego zdazenia. Ale sa i takie dzieki ktorym po
wyslaniu sms'a mozesz wysterowac wyjscie PGM, ktore
wykozystal bys do zwarcia przycisku w serwerze.
Poszukaj w ofercie firmy np. Pronal pronal.com.pl

--
NoRek