Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 13:40:41 MET DST

Dnia Wed, 08 Sep 2010 10:09:35 +0200, RadoslawF napisał(a):

> A producent uznał że nieopłacalne jest zwiększania kosztów
> kaĹĽdego produkowanego laptopa o jednego centa w przypadku
> kiedy taki wyłącznik jest potrzebny jednemu idiocie na
> całą populację.

Akurat w paru modelach ostatnio pojawiły się mechaniczne zasłonki na
kamerÄ™, ale to raczej zabezpieczenie samej kamery, a nie uĹĽytkownika przed
obejrzeniem Przemka w bieliĹşnie czy sukience ;)

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"