Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 22:22:48 MET DST

W dniu 2010-09-07 14:52, m4rkiz pisze:

> beton normalnie...

Nie musisz się przedstawiać, już cię znam.

> i prosciej sie dowiedziec majac dostep do maili,

Ależ oczywiście, rozmowy ustne najlepiej podsłuchiwać przez mejla.

> umieszczajac pluskwy,

Być może, o ile się ma takie możliwości...

> czy
> zatrudniajac rzesze ludzi do ogladania nielegalnych nagran

Tak, nawet III Rzeszę. I nie zapomnij dodać, że nagrań zawierających
pedofilię i zoofilię.

Jak dla mnie EOT, bo znając swoje metody z definicji deprecjonujesz
rozwiązania innych.

> kolejny raz - to jest dziura, to jest problem, ale usilujesz z tego zrobic
> jakies wydarzenie roku, a sporo brakuje zeby tak bylo

Jakie wydarzenie roku? Zastanawiałem się nad możliwościami i uznałem, że
warto aby pojawiły się wyłączniki sprzętowe.

--
Przemysław Adam Śmiejek