Re: [OT] Polecie dobre goniczki stereo + sub (2+1)

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 12:40:04 MET DST

Użytkownik latet napisał:

> Witam,
>
> Ktoś inny, na innym forum też mi go bardzo poleca, więc chyba się skuszę...

To chyba ja :)

> Ale czy możesz napisać coś więcej o nich,

Sa zajebiste :)

> zwłaszcza jakie mają wejście
> na sygnał? Czy są to dwa chinche, czy mini jack, czy coś innego (nie daj
> boĹĽe
> kabel "przyrośnięty" do skrzynki, którego nie można zastąpić innym - no
> chyba,
> że ma dwie wtyczki chinchowe na wolnym końcu).

Do suba idzie "kabel przyrosniety do skrzynki" to znaczy do skrzynki
podlacza sie takim dziwnym zlaczem regulator glosdnosci z ktorego idzie
kabelek mini-jack standardowy do karty dzwiekowej :)

Glosniki podpina sie na chinchach - 1 chinch jeden glosnik. Mozna sobie
kupic potem chincha (podwojnego) - rozerwac wpol i rozstawic glosniki
ole dusza zapragnie (ja dodawalem 2 metry).

> Proszę też Cię bardzo o zmierzenie ich, zwłąszcza suba i podanie jakie
> ma toto
> wymiary.

O nie, pod stol nie bede wchodzil. Maly nie jest. Ale za to jak zadudni
to moze jajka w fotelu przygniesc. Troche sie wtedy grzeje, ale milo sie
za to na nim w ziemi trzyma nogi ;)

> dziękuję uprzejmie!

A prosze bardzo :)