Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 22:06:33 MET DST

W dniu 2010-09-06 21:43, Andrzej Libiszewski pisze:
> Żadna sprzętowa metoda na PEBKAC nie pomoże, bo zignorować można dowolne
> zabezpieczenie.

Może na twoją niestrawność nie pomoże, jednak taka sprzętowa metoda
dawała by mi pewność, że nikt mnie nie podsłuchuje/podgląda. A złośliwe
bekania są poza moim poziomem percepcji, bo wg mnie nie wszyscy mają
obowiązek być tak Fspaniałymi Miszczami, że zawsze idealnie pilnują
sprzętu, nie działa na nich żadna socjotechnika, a ew. dziury w
oprogramowaniu wyczuwają na kilometr.

--
Przemysław Adam Śmiejek