Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 20:30:01 MET DST

W dniu 2010-09-06 19:58, m4rkiz pisze:
> a jezeli ktos sie uprze zeby ciebie wlasnie podsluchac to ma tony nieco
> trudniejszych (zakladajac ze przy komputerze siedzi ofiara instalujaca
> co popadnie) mozliwosci ktore dadza daleko lepsze rezultaty niz podsluch
> za pomoca mikrofonu w laptopie

A to niby jakich? Żeby mnie zaatakować kamerą i mikrofonem w dowolnym
miejscu wystarczy dorwać na chwilę mój sprzęt w pracy albo gdzieś
indziej, w jednym miejscu. Owszem, zaraz roztoczysz opowieści o tym, jak
to powinienem sprzęt zamykać za każdym razem etc. Ale wiadomo, człowieki
są człowiekami i mało kto trzyma taką ostrą politykę bezpieczeństwa.

Podobnie jak całkiem sporo ludzi ma dużo mniejszą wiedzę informatyczną
niż ja i można ich także jakimś trojanem zaatakować czasami nawet tylko
stosując socjotechnikę i nie dotykając tego sprzętu.

Więc nie wiem jakie LEPSZE znasz rozwiązania, bo to jest chyba najlepsze :D

Poza tym, nawet jeśli istnieje lepsze, to ze zdania ,,istnieje lepszy
sposób ataku'' nie wynika od razu, że ,,ten gorszy nie zostanie
zastosowany''.

--
Przemysław Adam Śmiejek