Re: [OT] Polećcie dobre głośniczki stereo + sub (2+1)

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 08:10:29 MET DST

Dnia Mon, 06 Sep 2010 01:22:33 +0200, animka napisał(a):

> A ja się zastanawiam jak podłączyć głośniki od miniwieży do telewizora.

W najprostszym wykonaniu - łączysz kabelkiem gniazdo słuchawkowe telewizora
(najczęściej mini jack) z wejściem wieży (najczęściej 2x RCA). Głośniki
pozostają wciąż podłączone do wieży(!).

W wykonaniu trochę porządniejszym - łączysz wyjście audio telewizora
(czasami 2x RCA, czasami SCART, czasami go nie ma) z wejściem wieży (2x
RCA).

> W miniwieży jest AUX, ale dalej to nic nie kapuję, tzn jaki kabel itp.

Zależy, jakie gniazdo ma wejście wieży i jakie gniazdo ma wyjście TV.

--
Yakhub