[OT] Polećcie dobre głośniczki stereo + sub (2+1)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 01:00:41 MET DST

Witam,

Chciałbym mieć nieco lepszy dźwięk podczas oglądania telewizji, a głosniczki
wbudowane w telewizor - marne są. Kupno amplinutera/wzmacniacza i "prawdziwych"
głośników - odpada z różnych powodów.

U znajomego podpatrzyłem sprytne rozwiązanie problemu - po prostu podłączył
bezpośrednio do telewizora (do wyjścia słuchawkowego) "komputerowy" zestaw
głośniczków 2+1. Efekt zadziwiająco dobry, zwłaszcza basy.

Myślę, że nawet lepszy efekt mógłby być, gdyby podłączyć do wyjścia line-out
(2xchinch), ale nie miał kabla, aby porównać. No i przede wszystkim lepiej by to
grało, gdyby głośniczki miał mój znajomy ciut lepsze, bo to były chyba najtańsze
2+1 Creative jakie można było kupić ok. 5 lat temu.

Pytanie - czy znacie jakieś sensownie grające głośniczki "komputerowe" 2+1 w
cenie do 400 zł?

Dzięki,

latet