Re: USB przez PCMCIA

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 04 Sep 2010 - 16:56:47 MET DST

RyAn in news:i5tfg0$op$1@news.dialog.net.pl
[..............]
> Można. Sam takiej używałem (jedna 2 xUSB druga 4)
> Ta którą jeszcze mam (4-porty) to Gembird.
> Ale przy takiej ilości portów zapomnij o "minimalnym wystawaniu"

czyli o czym? o przepustowosci?
ma byc 2.0 - byc moze dla myszy, ale zwlaszcza dla kopiowania szybszego
znacząco niz 1.0 na dysk zewn.

> Poszukaj na allegrogo,lub popatrz tu
> http://www.akcesoriapc.pl/index.php/cat/c1431_PCMCIA.html
> tu właśnie kupiłem kiedyś.

obawiam sie, że pcmcia usb z tej www jest za bardzo wystająca poza obudowe
laptopa. Nie wiem, czy sa lepsze w tej sprawie, ale z pewnoscia na takich mi
zalezy. Pisalem podkreslająco wlasnie o tym :)