Re: Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 23:39:15 MET DST

W dniu 2010-09-03 17:55, latet pisze:

> Kupiłem go. Wszystko spoko. Jedyna drobna wada to bardzo nietypowy kabel
> transmisyjny - z jednej strony oczwiście normalna wtyczka USB do kompa, ale z
> drugiej coś przedziwnego. Nie wiem skąd ja taki kabel wezmę w razie awarii
> oryginalnego.

A ja jakiś czas temu kupilam sobie za grosze fajną obudowę. Włożyłam do
niej normalny dysk i skopiowałam na niego trochę ważnych plików. Jak mi
potrzebny to wyciągam z szafy i podłączam przez USB. Fakt, że jeszcze
jest do niego kabel z wtyczką do prądu, ale na tej obudowie jest
włącznik/wyłącznik i mogę go włączać czy wyłączać kiedy chcę.

--
animka