Re: zadana rozdzielczość

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 15:20:14 MET DST

W artykule <slrni81ru8.1d7m.januszek@gimli.mierzwiak.com>, januszek napisa³(a):

> mariusz napisa?(a):

> Po co???

Do³±czam siê do pytania.
Po co?
Mam serwer z monitorem LCD 15", który tylko obs³uguje rozdzielczo¶æ
1024x768 (max).
Tyle, ¿e monitor jest na data switchu i je¶li nie jest ten switch
prze³±czony w trakcie restartu, to wówczas system nie widzi monitora
i ustawia mi rozdzielczo¶æ 1600x1200.
I za cholere siê do niego nie dostanê z konsoli - muszê zdalnie wchodziæ,
zmieniaæ rozdzielczo¶æ i dopiero mam dostêp.

Jacek