Re: ZOTAC IONITX-B-E - opinie użytkowników

Autor: RudeBoy <news_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 11:55:09 MET DST

W dniu 2010-09-03 10:34, simon pisze:

> Wifi można zawsze dorzucić :) jest dedykowany do tego celu port mini
> PCI-e. W przyszłym tygodniu wypróbuję w tym gnieździe dysk SSD, można
> takowe kupić na aukcjach już za 50 zł :) - obecnie używam dysku SSD 8GB
> poprzez przejściówkę Sata-Zif.

Mówisz o tych dyskach, które pochodzą z Delli i Asusuów Eee.
Mam podejrzenia, że to nie będzie działać. Zdaje się, że te dyski są
normalnymi dyskami SATA. W tych dedykowanych laptopach na złącze
miniPCIE są wyprowadzone piny SATA. To chyba wykracza poza specyfikacje
miniPCIE i w zwykłych płytach nie ma pinów SATA na złączu miniPCIe.
Nie dam sobei za to reki uciąć ale kiedyś rozważałem zakup takiego
czegoś do mojego laptopa thinkpad x300 i gdzieś to wyczytałem.

Chyba, że masz na myśli jakieś inne dyski ssd na mpcie...?

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ