Re: ZOTAC IONITX-B-E - opinie użytkowników

Autor: simon <simw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 10:17:08 MET DST

> ciach po całości...
>
> Baardzo Ci dziękuję za Twoją odpowiedz... za to że chciało Ci się tyle
> napisać.
Wreszcie ktoś musiał napisać coś bardziej treściwego w tym temacie :) bo
recenzji jak na lekarstwo, a recenzentom zwykle nie chce się testować
więcej niż jednego filmu :)

> Chyba zaryzykuje i zakupie tą płytkę. Wtedy zacznę zabawę z softem.
> Też chcę to oprzeć o XBMC z tym, że chyba jednak na XP...
No teraz to już ma sens, bowiem pojawiły sie wersje na winde ze
sprzętową akceleracją. Są też kompilacje działające z zewnętrznym
programem do obsługi nośników blu-ray. Osobiście nie próbowałem.

> Jeszcze raz dzięki.
Nie ma za co :)

--
Pozdro