Re: Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 17:50:23 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:i5o5q2$e7c$1@news.onet.pl...

> A jakimż to cudem chcesz się dowiedzieć?

Gość na tamtym forum pisał, że nie chciało mu to się zgłosić inaczej niż
Seagate.
Nie mam w Å‚apach tego Seagate, ale sprawdzam teraz Everestem dysk 2.5
Toshiby oraz 3.5 Samsunga i ten potrafi wyciagnąć model dysku wewnątrz
obudowy (obie firmowe i o ile Toschiby nie otwierałem to Samsung sie
zgadza).

--
Irokez