Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 19:45:25 MET DST

W dniu 2010-09-01 19:29, Radosław Sokół pisze:
> Poszukaj benchmarków, bo tę "zachętę" uważam za co najmniej
> dyskusyjną. Ja mam zdecydowanie mniej pozytywne doświadczenia
> z RAID 0. Zresztą teoria potwierdza, że przyspieszenia widzi
> się głównie w benchmarkach i przy uruchamianiu komputera, a
> w czasie pracy już rzadko i tylko w zależności od charakteru
> pracy.

Zgadzam się całkowicie pomimo że nigdy RAIDA nie miałem. Ale jeśli ma mi
się system szybciej załadować czy tez giera czasem szybciej wczytać
spróbuję. Nic nie muszę kupować jedynie się tym pobawić i sam stwierdzić
co mi bardziej leży. Jak stwierdzę, że nie jest szybciej to i tak
zmienię to pewnie dopiero za jakiś czas (chyba, że wolniej będzie :-)).
Zaś co do szukania benchmarków... Po pierwsze mi się nie chce a po
drugie to sam empirycznie to stwierdzę co będzie chyba najlepszym
benchmarkiem.

> W Windows XP nie. W Vista i 7 tak.

dziękuję. zapomniałem napisać chodzi o Vistę Ultimate 64bit.

> Generalnie moja rada: skoro Ci komputer działa dobrze, to
> nie próbuj poprawiać jego działania, bo może zacząć działać
> źle.

Złota zasada! Ale czasem lubię podłubać i się tego nie boję :-)

--
Pozdrawiam
akanid