Re: w laptopie: SSD czy HD?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 13:10:12 MET DST

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości
news:d8666abb-b9b3-4083-85ac-a56944933f44@m1g2000yqo.googlegroups.com...
On 31 Sie, 12:58, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> Nic się nie zmieniło, ludzie dalej są idiotami nie rozumiejącymi
> tego co czytają. Ja pisałem "szybszego dostępu" ty zrozumiałeś
> "wielokrotnie większa szybkość".

To skoro tak precyzyjnie traktujesz słowa to powinieneś napisać ZEROWY
czas dostępu (a nie "szybszy").
->
Żadna pamięć nie ma zerowego czasu dostępu. Po prostu ten parametr mierzy
się programami zaprojektowanymi do dysków twardych z dużo dłuższymi czasami.
Dlatego wyświetlany wynik się zaokrągla. To zero oznacza tylko mniej od 0,05

Co nam w praktyce daje zerowy czas dostępu? Czy np. po pół roku
używania stwierdzimy, że było warto sobie zawracać głowę tym SSD?
->
Moim zdaniem nie warto, lepiej poczekać. Postęp w tej działce jest
fantastyczny. Pierwsza pamięć trzybitowa, nowe kontrolery, to się wszystko
dzieje na naszych oczach