Re: OBUDOWA LIAN LI PC-A01B

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 21:04:05 MET DST

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:i5jipg$20a$1@news.onet.pl...
> Witam,
> szukam niedużej obudowy destop, ale raczej na standardowy zasilacz ATX
> (usytuowany raczej z tyłu).
> W środku komputer na AMD II X2 lub X3 płyta ze zintegrowaną grafiką
> (pewnie Asus). Komputer nie do gier!
> Wbrew pozorom trudno coś znaleźć. Mniej więcej psuje to:
> OBUDOWA LIAN LI PC-A01B, np tutaj:
> http://obudowy.info/produkty.php?id=1488&kategoria_id=114
> Czy ktoś ma doświadczenia z tym producentem. Jakieś inne uwagi na temat
> tego modelu?

Niedawno montowałem kompa w takiej:
http://www.saturion.pl/index.php/product/18089/produkt.html
Solidnie zrobiona, zasilacz standard, udało się upchnąć sporo łącznie z dość
dużą kartą graficzną (GF8800GT). Generalnie mogę ją polecić. A co do Lian Li
to producent o bardzo dobrej opinii, ale osobiście nie macałem :)