Re: w laptopie: SSD czy HD?

Autor: yendy <yendy.szczyrkovsky_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 12:49:38 MET DST

On 31 Sie, 10:18, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> Jeśli za cenę szybszego dostępu gotów jesteś zapłacić większą
> cenę i dostać urządzenie o wielokrotnej mniejszej pojemności
> to warto.

Ale czy sprawdziłes to osobiście? Bo ja słyszałem nieraz, że ta
"wielokrotnie większa szybkość" to jest tylko w warunkach
laboratoryjnych, a kiedy przychodzi do normalnego użytkowania to
szybko taki SSD zaczyna się dławić czy przejawiać inne problemy - tak,
że suma sumarum okazuje się, iż jednak lepiej polegać na mechanicznym
HD.

Ale może się to zmieniło przez ostanie pół roku? (bo przeszło pół roku
temu właśnie badałem temat i dostawałem takiego typu informacje)