Re: Jaki laptop w cenie max do 3k

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 11:58:47 MET DST

m\ wrote:

> Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości

> Na miły Bóg rozjaśnij trochę umysł niekumatego.
> To pierwsze rozumiem jako tako, ale o tych "liderach", ni w ząb.

Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia" (niby
zamiast papierowych książek, taką bzdurę lansował Pawlak, o zgrozo
minister finansów), a ziom Napieralski to chyba nawet kilka netbooków
podarował (dużo szerzej przprowadził akcję rozdawnia jabłek, za to plus
:) Zjawisko lepiej widoczne w okolicy kampanii wyborczych.

Grzegorz