Re: Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Aug 2010 - 21:08:14 MET DST

Dnia Mon, 30 Aug 2010 11:54:56 +0200, latet napisał(a):

> A łatwo podmienić dysk w takiej obudowie? Znczy się - abstrahując od możliwości
> jej fizycznego rozkręcenia - chodzi mi o to, czy to są typowe, normalne dyski
> SATA 2.5", jak w laptopach i wymiana takiego jak tam siedzi, na dowolny inny -
> będzie bezproblemowa? Bo nie trudno mi sobie wyobrazić absolutnie szutczne
> ograniczenia w tym zakresie nałożone przez producenta obudowy...

Ale radzę uważać z dyskami 2,5" o pojemności 1TB - skurczybyki najczęściej
mają około 12 mm wysokości, a sporo obudów tej wielkości akceptuje jedynie
napędy o wysokości około 9,5 mm.

[ Everything is subjective. Choices, answers, good and evil.               ]
[                                                              (Max Payne) ]