Re: Odkrywanie partycji

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2010 - 21:30:47 MET DST

grup dyskusyjnych:2010082811260200@grush.one.pl...

> A w jaki sposób zostały ukryte? I dlaczego chcesz, by prze-
> stały być ukryte? Bo może problemem nie jest wcale "ukrywa-
> nie" czegoś, ale coś poważniejszego.
>
> PS. I dlaczego akurat z *DOSu*?> --
Posiadam laptopa z systemem Windows 7HP. System instaluje się z ukrytej
partycji. Podczas pierwszej instalacji, pojawia się ostrzeżenie, aby dobrze
zastanowić się nad rozmiarem partycji, bo jest to proces nieodwracalny,
nawet przy powtórnej instalacji systemu! Nie jest to do końca prawda.
Próbowałem zmienić rozmiar partycji przy pomocy "EASEUS PARTITION MANAGER
PERSONAL". Partycję D mogłem zmniejszać i zwiększać dowolnie. Partycja C
była zabezpieczona i nie reagowała na jakiekolwiek zmiany. Rozwiązanie
okazało się nadzwyczaj proste; zmiany obydwóch partycji mogłem dokonywać
przy pomocy standartowego narzędzia z Windows7HP.
Dlaczego chcę odkryć tą partycję? Mógłbym ją skopiować i zainstalować
Windows7HP, na innym komputerze.
Wspomniałem o DOS-ie, bo używając "EASEUS PARTITION MANAGER PERSONAL", tylko
w przypadku tej jednej partycji, opcja odkrycia jest zablokowana. Pozostałe
partycje mogę dowolnie ukrywać i odkrywać.

--
Pozdrowienia
        Janusz