Czarny ekran, BIOS sie nie zglasza

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2010 - 19:29:02 MET DST

Witajcie, prosze o pomoc. Mam nienajnowszy komp na plycie ASUS k8n z procesorem
Sempron 2800. Komputer nagle mi sie dzis wylaczyl, tzn ekran zrobil sie czarny i
pusty, myslalem ze to pad i restart systemu, ale nic juz dalej nie nastapilo.
Przy probie wlaczenia wiatraki i napedy ruszaja, ale ekran pozostaje pusty i nie
slychac "pikniecia".

Obejrzalem i odkurzylem wnetrze obudowy, odpialem wszystkie napedy. Bez zmian.
Wyjalem bateryjke na kilka minut, bez zmian. Zresetwalem CMOS zworka, bez zmian.
Wyjalem pamiec i dopiero tu byla reakcja - dzwiekowy kod bledu.

Plyta dostaje zasilanie, bo wiatraki furcza i swieci sie zielona kontrolka LED.

Ide szukac innej karty graficznej, ale w miedzyczasie prosze o pomoc - co to
moze byc? Pad plyty, procesora, czy moze wlasnie tylko grafiki? :(