Re: Ensoniq PCI z lat 90 do współczesnego PC

Autor: M1SLQ <mbierwia_at_WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl>
Data: Fri 27 Aug 2010 - 18:08:44 MET DST

O, czyli problem z głowy. Zintegrowana dźwiękówka gra tak, jak
zintegrowana dźwiękówka i mi wystarcza - ale miałem nadzieję, że za
darmo poprawię sobie jakość dźwięku (różne takie tam pierdoły,
selektywność brzmień w słuchanych utworach, głębia dynamiki itp).
Odsłuch na wieży stereo. Dzięki za rozjaśnienie wątpliwości!

Pozdrawiam