Re: zestaw pod sprzęt pod mały serwer

Autor: konieczko <troll_at_ops.pl>
Data: Wed 25 Aug 2010 - 15:35:04 MET DST

W dniu 2010-08-25 00:11, RD pisze:
> Witajcie,
>
> Potrzebuję hmm.. opinii? podpowiedzi? w kwestii złożenia zestawu pod
> maszynę, która będzie pracowała jako serwer www/e-mail. Oczywiście jest
> to zestaw budżetowy, stąd komponenty PC, a nie nowy - firmowy serwer.
>
> Co moglibyście zaproponować, aby działało sprawnie i wydajnie przez
> jakiÅ› czas?
>
> W sumie, najbardziej, zależy mi na dostępności (w dłuższej perspektywie
> czasu, o ile tyle serwer bezproblemowo będzie działał) części tj. ew.
> wymiana płyty, procesora, ramu.
>
> Mogę liczyć na Waszą pomoc? :-)

> [...]

Wiec wracajac do tematu tego taniego PC'ta, to zalezy co ten serwer ma
serwowac bo na dobra sprawe to mozna i zlozyc go za 50zl. jakie lacze ma
obslugiwac jak duza ilosc zapytan, jak duzy to ma byc serwis ile konta
emilowych. Czy bedzie tam SQL tez wisial ?

Ten powerEdge o ktory pytasz to taki serwer na lacze 100Mbit z kilkuset
kontami emil+ solidne www. Mysle ze te kilka tysiecy zapytan na sekunde
obsluzy.