Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 13:39:59 MET DST

W dniu 2010-08-23 12:47, grzehorz pisze:
> Wiesz, bo jest WAN i LAN, a nie wyjście i wejście...
> RTFM.

Tak jest jak piszesz;)

> Do tego router ze switchem...

Możesz jakiś konkretny model polecić lub firmę. Linksys to moja
propozycja, ale to na pewno nie jedyne rozwiÄ…zanie.

> Do tego router z klonowaniem MAC.

No to chyba każdy już ma;) Zresztą klonowanie MAC'a nie jest absolutnie
obowiÄ…zkowe. Po prostu jest to wygoda, podmieniam MAC'a i nie muszÄ™ siÄ™
ponownie rejestrować. Mniej zabawy. Koszty żadne bo ponowna rejestracja
jest bezpłatna.

> No to NAT.

Można dokupić jeszcze jeden publiczny, ale nie widzę na razie potrzeby.

> Stary jestem to i zgryźliwy.

OK, bądź dalej i bądź dalej konkretny. Ja jestem samotny i też jestem
złośliwy. Inne powody - efekt ten sam. Więc przyjmuję i rozumiem.