[OT] Jest jakas grupa o win 7?

Autor: furi <usuntofurifurius_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 12:27:47 MET DST

Witam
Sorka ze smiece ale mam pytanie dotyczace win 7 a nie moge znalesc
zadnej grupy o tym, probowalem pl.comp.os.ms-windows.vista ale grupa
ledwo zyje, pare nowych topicow na tydzien.
Wie ktos gdzie sie rozmawia o win7?
A skoro juz itak pisze, kopia tamtego posta ( w sumie czesciowo dotyczy
sprzetu - sterowania wentylami ;) , jakby ktos wiedzial niech da znac na
priv:

Mam maly problem z win7, mam w autostarcie program do kontroli
chlodzenia, za kazdym razem jak odpalam kompa wyskakuje komunikat, ze
program jest z nieznanego zrodla itp. i czy napewno chce go uruchomic.
Nie chce calkiem wyłaczac tej funkcji systemu, czy jest jakas lista
zatwierdzonych programow ktore uruchamiaja sie bez zbednych pytań i do
ktorej mozna by smartguardiana dodac, lub jakas inna metoda zeby tak bylo?
We wlasciwosciach exe nie moge nic takiego znalesc

pozdawiam
furi