Notebook żre baterię nawet gdy wyłączony

Autor: Mikolaj Rydzewski <miki_at_ceti.pl>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 10:48:38 MET DST

Witam,

Mam praktycznie nowego notebooka HP Pavilion dv7 (64bit). Zdziwiłem się
ostatnio, gdy po 3 tygodniowym urlopie (komp leżał w szafie nieużywany)
całkowicie zużyła mu się bateria! Na pewno nie zostawiłem go w trybie
uśpienia, tylko wybrałem opcję 'shutdown'. Spotkał się ktoś z czymś
podobnym? Co w nim 'zjada' prÄ…d?
Mam na nim system Ubuntu 9.10 jeśli coś to zmienia.