Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 21:47:48 MET DST

W dniu 2010-08-23 21:37, nom pisze:
> Ja wykorzystuję do tego laptopa dell studio 1555 z wyjściem HDMI, ale

Ja mam Asusa 1000H i gdyby nie brak HDMI pewnie bym jego zaprzągł do tej
pracy. Zresztą wole rozwiązanie żeby stał pod TV.

> rzadko ogladam filmy. Laptop ma bluetooth więc zamiast pilota steruję
> nim telefonem komórkowym z bluetooth i obsługą HID. :-)

Ja mam iPhona wiec jakby poszukał toby też pewnie sie dało robić z niego
pilota.

> Laptop wykorzystuję właściwie do wszystkiego co się robi na komputerze,
> stacjonarnego komputera nie używam od roku, a więc od kiedy kupiłem tego
> laptopa. :-)

Tutaj akurat będzie tylko to jedno za to bardzo konkretne zastosowanie.

> Aha, podbór mocy 25W przy odtwarzaniu filmu z włączonym ekranem LCD i
> 18W z wyjściem na TV (ekran LCD wyłączony).

Super! Ale akurat na zużyciu prądu mi nie zależy. 42LCD (nie ledowe)
zeżre to co bym zaoszczędził. Tak rozszerzając to widziałem w internecie
na YT filmik jak koleś na tej platformie grał w SC2. Co prawda nie znam
ani rozdziałki ani poziomu detali ale jednak poszedł i kolo grał...

--
Pozdrawiam
akanid