Re: Nie pecet ale...

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 18:26:12 MET DST

Użytkownik bogdan2312 napisał:

> Moglbys zacytowac - jezeli to nie jest tajne? :)

Chyba nie tajne, bo i czemu?

"Przesyłka szkła prawie miesiac. W mojej ocenie mogła przyjśc wczesniej
bo przedmiot kupiłem 30 lipca a wysłano go dopiero 11 08 .
Tablet działa ok. W opakowaniu tylko instrukcja , kabel usb i
ładowarka.Co do wykonania jest nieźle jak za 300 PLN. Metoda pakowania
pozostawia wiele do zyczenia bo tylko org pudełko wsadzili w folie. Mimo
to jakims cudem przesyłka przyjechala cała bez uszkodzeń.
Tablet sam w sobie jest troche powolny. wszystko działa z lekkim
opóźnieniem. Mozna sie przyzwyczaic. Wi-fi dziala ok. Ekran dotykowy
jest troche dretwy w porównaniu do ekranow apple`a. Wyswietlacz sam w
sobie jest czytelny a kolory naruralne.Tablet przyjechał z ustawionym
jezykiem polskim. Bateria trzyma ok 3 h. Wbudowany głosnik działa słabo
, ale jest zlacze na słuchawki. Aparat 1 MPx - na powietrzu zdjecie sie
zrobi w pomieszczeniu cięzko.
W aplikacjach sporo rzeczy po chinsku i nie wiadomo dop czego to sluzy.
To pewnie seria jakis komunikatorów typu TLEN...
Podsumowujac za te pieniadze fajna zabawka , ale nie nalezy oczekiwac
cudów. Technologia wykonania Apple a produkt chinski - niebo a ziemia ..."

Chyba strata mocy procka na "efekty" jest teraz (niestety) normą... Mam
telefon LG Cookie i TEŻ lekko "muli", czasem trzeba czekać nawet do
sekundy zanim coś się stanie...

W.P.