Re: nowoczesna płyta główna

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 17:52:43 MET DST

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
news:i4u57d$lp5$1@inews.gazeta.pl...

> Ktore Delle jesli wolno zapytac? Stoi roznych ze 400 w tej chwili na
> biurkach uzyszkodnikow i jakos tak od czasu Optiplexow 270/280 ponad 5 lat
> temu wszystkie mialy klawiatury i myszy USB.
>
> Chyba, ze Ty tez niezbyt na temat i na pytanie o plyte pod i7 wyskakujesz
> z "mam w domu 486 i uzywam PS/2" Mowimy o _NOWYM_ sprzecie, jasniej tego
> juz nie potrafie napisac.

Tak mi sie nasunelo - te firmowe sprzety uzywane byly? Pelno 6-7 letnich
oddajemy do roznych organizacji charytatywnych albo po prostu do recyclingu
i glowe dam, ze wiekszosc laduje potem odpicowana jako sprzet poleasingowy w
w sklepach. Posrednik dorzuci do tego jakies klawiatury PS/2, ktore zawalaja
mu magazyn po wczesniejszej partii i gotowe.

Pozdrawiam
Kamil