Re: grafika - co pad³o?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 16:38:32 MET DST

U¿ytkownik "Remek" <bajer@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:i4tned$2nk$1@inews.gazeta.pl...
> U¿ytkownik "Irokez" napisa³:

> Sprzedaæ z³om na Allegro? Puszka na ¶mieci nie jest w³a¶ciwszym miejscem?
> Sprzedajesz mo¿e na All? Podaj swój nick, abym móg³ omijaæ Ciê z daleka.

Czasami.
Taki "zlom" te¿ w stylu starszy model dysku z badami ale sprawn±
elektronik±. I wiesz co? Wszystko schodzi. ¦mieszne kwoty ale mo¿e komu¶
dupsko uratowa³em.

Chyba ¿e s±dzisz, ¿e sprzedajê jako "dobry"/"niesprawdzany bo nie mam jak".
Wtedy przykro mi, ¿e niektórzy przyrównuj± innych ludzi do siebie.

Niku nie podam, do reklam sa inne miejsca.

--
Irokez