grafika - co pad³o?

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 17:21:35 MET DST

Siad³a mi karta asus 4850.
Wszystko chodzi³o ok w 2D ale w trzyde siada³a po kilku minutach.
Objawy:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/pNkHCJf_Gi8lMHdfmifrLQfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
A potem :
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/KeWKiF5lUPirez4_rX5L9QfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
i wreszcie zwis (tzn czarny ekran i potrzeba restartu).

Na koniec nawet w iddle po pewnym czasie pojawia³y sie artefakty.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/b9zxHSR_-LFhZb_2QFNuqwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
oraz:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/klW6BmkR-e_1SZRQpa9_fwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink

Ch³odzenie jest ok, mam za³o¿ony twin turbo pro i nigdy nie uda³o siê na
nim osi±gn±æ ponad 70 celsjuszy w stresie. Sterowniki starsze/nowsze
sprawdzone, karta nie krêcona, jeszcze na gwarancji ale z powodu mocnego
tuningu nie mam raczej szans na reklamacjê.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/z8vEWjxb6DrNfXVO5EJXpwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink

Czy objawy s± typowe np dla padniêtych pamiêci? Próbowac co¶ z ni± robiæ
czy wywaliæ?
Bo szczerze mówi±c nie op³aca mi siê teraz kupowaæ serii 5xxx, skoro pod
koniec roku ma wyj¶æ 6xxx.

Pozdrawiam

PS Inne objawy wykluczam z powodu, ¿e wszystko chodzi ³adnie na 4670, na
której teraz pracujê.

--
LeP