Re: Wybor komputer - prosze o opinie

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 14:34:08 MET DST

On 22 Aug 2010 14:24:19 +0200, januszek <januszek@polska.irc.pl>
wrote:

>Grzegorz Krukowski napisa?(a):

>Masz chyba na myśli pewną grupę użytkowników lustrzanek cyfrowych,
>zwykle tych ze średniej półki, określanych jako "onaniści sprzętowi"? ;)
>
>Kilka razy widzielem prezentacje zawodowcow od Photoshopa albo
>zaawansowanych userow np takich z ACSUG, i zawsze pracowali na
>laptopach ktorych "wypasienie" i "parametry", "onanisci sprzetowi"
>zkrytykowaliby na samym starcie ;)

;) True, true, choć nie do końca.

Sam byłem zaskoczony, jak zainwestowawszy w kalibrator i lepsiejsze
CRT, po poczytaniu sobie byłem zakoczony, że zdjęcia z labu zbliżyły
się do tego co na monitorze, a to co na monitorze przypominało to co
widziałem podczas robienia zdjęć. Dla mnie to już było wystarczające,
ale w/g fachwców-onanistów to pewno można tylko nad tym zapłakać ;)

Z drugiej strony, jeżeli zdjęcia mają być pokazywane w necie, to tak
po prawdzie nie ma sensu się zajmować szczegółami bo każdy monitor,
szczególnie te tańsze biurowo-domowe, wyświetla po swojemu. Wystarczy
pilnować się tylko paru prostych reguł aby nie wyszła komplena kiszka.

--
Grzegorz Krukowski