Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 21 Aug 2010 - 22:24:16 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości
news:i4opeh$epo$1@news.onet.pl...
>W dniu 2010-08-21 16:50, CUT_INZ pisze:

> Acha;)To jeszcze jedno pytanie. Czy któryś z tych adresów to prawdziwy
> publiczny IP czy wszystkie po wyjściu z routera są już na NATem? Z sieci
> P2P będę korzystał tylko ja - pozostałe komputery to VOD, radia
> internetowe i inne, ale już nie P2P.

Jeżeli router posiada opcję DMZ (strefa zdemilitaryzowana) wtedy ustawiasz
swój IP jako DMZ i router przekierowuje wszystkie porty do Twojego IP
wewnętrznego tak, jakby był podłaczony bezpośrednio do modemu. Również Twój
komputer widoczny jest z internetu tak, jakby był podłaczony bezpośrednio do
modemu i miał publiczne IP. A więc możesz postawić serwer FTP, WWW, poczty
czy co tam chcesz i nie musisz przekierowywać żadnych portów na routerze.