Re: Mini komputer

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sat 21 Aug 2010 - 13:07:59 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Aug 2010 17:15:35 +0200
 doszła do mnie wiadomość <2010081915153500@grush.one.pl>
 od Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> :

>Jak bardzo niskich? Suchy lekki mróz dla komputera pracują-
>cego non-stop nie jest taki straszny, szczególnie w obudowie
>(gdzie sam sobie podgrzeje nieco otoczenie).

Pod koniec zeszłego roku zrobiłem lodówkowy eksperyment z Alixwm 1D i
3D3, obie płyty (w obudowach, z kartami CF i zainstalowanym na nich
Windows XP) spokojnie startowały przy -30 st i przechodziły wszelkie
testy, po pewnym czasie temperatura w obudowach wzrastała i osiągała
nieco mniej niż 0 st(płyty cały czas pracowały stabilnie).
Czekają mnie jeszcze testy z D945GSEJT, ale te płyty chyba nie
wytrzymają tyle, co Alixy.