Re: nowoczesna płyta główna

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 17:23:18 MET DST

"pikny zenon" <zenek-beauty@gazeta.pl> wrote in message
news:i4jqqr$c9a$1@inews.gazeta.pl...

> Których?

> Których?

nie wiem, nie bede przeciez tracil czasu szukajac czegos czego rownie dobrze
wcale moze nie byc, jakos kawalek plastiku na ps2 mi snu z powiek nie spedza,
a huba usb sobie moge podlaczyc w kazdej chwili i bede mial portow tyle ile
zapragne

wole wybierac plyty z tych ktore maja to co potrzebuje niz na sile okrajac z
rzeczy ktore moga sie czasem przydac (coma uzywam z girderem do pilota,
klawiatura na ps2 dziala mi zawsze, dyskow na ide juz nie mam, ale gdybym
musial kiedys podlaczyc to wole miec na plycie niz kombinowac z przejsciowkami)