Jakie CPU+MoBo+RAM do audio (produkcja)?

Autor: Hebe <aa_at_aa.aa>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 12:03:05 MET DST

Zastosowanie:
Powiedzmy, że obliczeniowe. Duża ilość wtyczek pracujących w czasie
rzeczywistym - efektów i instrumentów (VST/VSTi). Poza tym używam czasem
z sampli ładowanych w całości do pamięci.
Aplikacja najbardziej "obliczeniożerna" - renoise (a raczej pluginy VST
opdalane pod tym hostem). Nie wykorzystuje HT, za to kilka rdzeni - tak.
Nie gram, nie bedzie Internetu na tym komputerze.

Posiadam:
Zasilacz (Corsair CMPSU-400CXEU), HDD (2 x 500GB Samsung F3 HD502HJ),
Obudowa, Karta muzyczna (na PCI), Karta graficzna (X300)

Budżet - około 1600zł. Dość płynna granica. Zależy mi na dobrym stosunku
jakość/cena, mogę zapłacić mniej lub więcej, jeśli jest coś do kupienia
o sporych możliwościach za dobrą cenę.

Myślałem o zestawie:
Intel Core i5-750 2,66 GHz 8MB (lub 760 - nawet trochę tańszy u mnie)
GIGABYTE GA-P55A-UD3 lub GA-P55-UD3L (sam nie wiem)
4GB RAM (nie warto więcej, na razie mam XP) - nie mam pojęcia (może
jakiś Goodram? - nie straszny mi :)
Chłodzenie - nie wiem (może Scythe Mugen 2? - choć wolałbym mniej wydać..)

Proszę o ocenę zestawu i porady (szczególnie jeśli chodzi o RAM i płytę)

Hebe