Re: Czy istnieje mysz Logitech....

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 11:41:37 MET DST

Norbert pisze:

> Dzis wlasnie do mnie dotarla, sie zwie Marathon M705, poza tym co opisales
> potrafi jeszcze _w teorii_ na komplecie duracelli przetrwac 3 lata!
> Ale pewnie u mnie wytrzyma z 5 m-cy ;-)
>
> ps. jest krotsza od LX7, ktora meczylem 3 lata i chwilowo mi troche nie
> lezy, ale sie pewnie ulezy za 2-3 dni

Dla mnie super Ĺźe krĂłtsza :-)
Mam starszy model z przyciskami do regulacji głosu
Czy w tej da się przestawić cofnij-powtórz na głośniej ciszej?
Jakiej wielkości baterie wchodzą? 2 czy 1 szt?
Moja obecna potrafi pracować na 1 szt. !!! jest trochę dla nie za duża a
mały akumulatorek (1,2V) starcza tylko na 2 dni pracy :-(