Re: nowoczesna płyta główna

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 10:55:01 MET DST

"Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote in message
news:i4k03r$4ma$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości

> FDD użyłem w sumie całkiem niedawno. Potrzebowałem zaktualizować firmware
> w starym laptopie używanym jako narzędzie diagnostyczne (nie potrafi z USB
> się botować)

Trzeba bylo od razu, ze to FDD w jakims prehistorycznym laptopie. Watek jest
o nowych plytach glownych, i5 a nie Pentium 3..

> Mam tak samo. Niestety LPT na karcie PCI. Ale mam też laptopa z LPT.

Nie jest tajemnica, ze 87% gospodyn domowych z gdanska podlacza programator
mikrokontrolerow do swojego komputera. Mowimy o mainstreamie, a nie 0.1%
geekow zabierajacych prace do domu.

> Oprócz SAT do komunikacji ze SmartUPS czy programowałem centralke
> alarmowÄ….

Nie widzialem nowego UPSa w ciagu ostatnich kilku lat bez USB. Nawet jesli
jest, zawsze mozna kupic model z USB. Serwery nie maja COMow i jakos sobie
radza, mimo ze podlaczanie do nich UPSow jest popularniejsze, niz w domowych
pecetach. Pomijam oczywiscie podtrzymywanie calej serwerowni przez godzine,
tylko jakies popierdolki dla 10 uzytkownikow w kanciapie na miotly.

Pozdrawiam
Kamil