Re: Sprawdzenie badów a wywołanie awarii

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 19:50:21 MET DST

MAR pisze:

> Nie poleca siÄ™ kradzionego softu.

> Na Windowsy jest darmowa Vistoria, którą zrobi się to samo bez konieczności
> restartowania systemu.

i tak mam UBCD w wersji 5 z Gparted Live.

Chodzi mi o to by nie obudzić systemów realokwaniwa danych na dysku
przez jego firmware.

Teraz generalnie pozbywam sie takiej ilości danych jaka jest tylko
możliwa i stwierdzam z bólem że wiele z nich to kopie kopii.

Tak już bardziej poza peceteowo, macie u siebie jakiś system
przechowywania sortowania danych według czego je grupować bo mam bardzo
różne pliki począwszy do map robionych w SVG, pliki projektów filmowych
miniDV, zdjęcia różnorakiego pochodzenia,swoje, innych, z sieci,
dokumenty tekstowe, i masa innych rzeczy. Nawet posortowanie tego
tematycznie jest nieprzejrzyste, po zawartości traci sens.
Jakie macie swoje "drzewa" sortowania" może któreś bedzie dobre dla
mnie? (nie istotne czy to foldery czy partycje)