Re: Wybor komputer - prosze o opinie

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 19:23:33 MET DST

a wrote:
> Komputer do max 2500 zlotych (monitor mam ze starego)
> Glownym zadaniem jest montaz dzwieku, mozliwe ze w przyszlosci i wideo. Od
> czasu do czasu gimp (wydaje mi sie ze do tych zadan nie jest wykorzystyna
> karta graficzna)
> Nie bede gral nie bede obrabial nic w 3d.
> Nie bede go podkrecal.

..
> karta graficzna ati radeon 5770 512 mb ddr5
> karta muzyczna zintegrowana
..
> karta graficzna geforce 9800gt 512 mb
> karta muzyczna zintegrowana
..
> W obu jest dzwiek 7.1 hd audio.

Jezu, nie pytaj u nich o nic wiêcej, poszukaj za to na forach
specjalistycznych (jak Estrada i Studio). Zwróæ uwagê równie¿ mo¿e te¿
na ha³as.

Generalnie prosta (cicha) grafika, dobra d¼wiêkowa (nie b³yszcz±cy
Creative z napisem PRO HIFI), dyski do wideo w RAID, do d¼wiêku ciche
jak zostanie kasy RAID, ¶redni procek z dobrym ch³odzeniem, 4 ramy (do
wideo z opcj± do³o¿enia do 8), cichy i dobry zasilacz... tak mi siê
zdaje.

Grzegorz