Re: nowoczesna płyta główna

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 19:08:32 MET DST

> To, że teraz nie wykorzystujesz IDE to nie znaczy, że na 100% choć
> raz nie użyjesz.
> Do FDD i ps/2 muszę się zgodzić - są zbędne.

Tobie.
Dysk mam jeden taki drugi taki, nagrywarkę IDE. To skutek ciągłego, ale
stopniowego unowocześniania sprzętu, a nie wymieniania całego komputera na
raz.
FDD ostatnio użyłem jakiś miesiąc temu, a poprzednio chyba pół roku
wcześniej - obyłbym się bez, ale nie czuję potrzeby wyrzucania ;-)
Na PS/2 mam i myszkę i klawiaturę. I znowu: póki mam takie porty, nie
wyrzucę ulubionej klawiatury. Dzieki temu mam dwa USB więcej wolne.
LPT jest mi potrzebne, podpinam pod niego programator mikrokontrolerów. Są
na USB, ale póki co takiego nie potrzebuję.
COM-a używałem zawsze tylko do myszki, obecnie nie wykorzystuję.

Czyli: korzystam z tego co jest, nie wymieniam na siłę ani się niczego
specjalnie nie pozbywam póki mi nie przeszkadza.

--
Azarien